Regulament
Capitolul I: Acces
1. Perioada de Acces:
•Accesul la festival este permis începând din data de 06 septembrie 2024, până pe 08 septembrie 2024.
2. Condiții de Acces:
•Accesul la festival se face doar pe baza brățării de acces, care trebuie purtată pe toată durata de valabilitate a acesteia, la încheietura mâinii.
•Brățara nu poate fi scoasă fără a fi deteriorată.
•Brățara este răspunderea exclusivă și deplină a vizitatorului.
•AOA Festival nu are obligația de a înlocui brățările deteriorate sau pierdute.
3. Accesul Minorilor:
•Accesul minorilor în cortul VIP este interzis, cu excepția cazurilor în care aceștia sunt însoțiți de părinți sau tutori legali.
4. Măsuri de Siguranță:
•Ținem cont de toate măsurile de siguranță. Accesul la evenimentele organizate de către AOA, atât pentru organizatori, cât și pentru artiști, participanți sau voluntari/colaboratori, se va realiza cu respectarea normelor legislative în vigoare.
Alte Dispoziții:
•Toți participanții trebuie să respecte regulile și instrucțiunile organizatorilor pe toată durata festivalului.
•Nerespectarea regulamentului poate duce la excluderea din festival, fără posibilitatea de returnare a contravalorii biletului.
Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!
Capitolul II: Articole Permise
Este permis accesul în zona festivalului cu următoarele articole:
1.Camere Foto:
•Camere foto compacte
2.Camere Video:
•Camere GoPro
3.Accesorii Electronice:
•Baterii externe
4.Obiecte Personale:
•Brichete
•Selfie stick-uri de dimensiuni mici
5.Medicamente și Produse de Uz Medicinal:
•Medicamente
•Insulină
•Picături pentru uz medicinal
Capitolul III: Articole Interzise
Este interzis accesul în zona festivalului cu următoarele articole:
1.Substanțe Interzise:
•Droguri sau alte substanțe narcotice
2.Obiecte Periculoase:
•Focuri de artificii
•Artificii
•Lasere
•Spray-uri
•Cuțite, arme, obiecte ascuțite sau alte tipuri de obiecte periculoase de acest gen
•Articole pirotehnice
•Spray-uri de gaz
•Materiale explozive
3.Echipamente Interzise:
•Drone (pentru camere foto sau video, inclusiv DSLR, se va cere acceptul organizatorului)
•Umbrele
4.Mâncare și Băuturi:
•Mâncare și băuturi (cu excepția celor achiziționate din zona festivalului)
•Este interzisă scoaterea din zona festivalului a băuturilor alcoolice și nonalcoolice. Acestea vor fi aruncate în recipientele de depozitare.
5.Obiecte care pot provoca răni:
•Orice tip de obiecte care pot provoca răni altor participanți
6.Vehicule și Dispozitive de Transport Personal:
•Mașini/RV (cu excepția zonei de parcare special amenajate și în baza tichetului)
•Role, skate-uri, biciclete, hoverboard-uri sau alte dispozitive de acest gen
7.Animale:
•Este interzisă intrarea cu animale de companie
8.Materiale și Îmbrăcăminte Politică:
•Este interzis accesul cu materiale ale partidelor politice sau îmbrăcăminte cu însemne politice
Vă rugăm să respectați aceste reguli pentru a asigura un mediu sigur și plăcut pentru toți participanții.
Capitolul IV: Plată Cashless
Introducere:
Evenimentul Arad Open Air’24 este un eveniment 100% cashless! Ca parte a unui sistem confortabil, cashless, vei plăti pentru mâncare și băuturi și alte produse, folosind cardul de plată.
Ia-ti gândul de la cash, concentrează-te pe lucrurile importante din aceste zile – distracție, muzică bună si prieteni, toate cu vibe de festival.
- Poti ridica un card de plată de la punctele de încărcare (TOP-UP POINT) semnalizate din cadrul evenimentului. Cardul îl poți încărca folosind numerar sau card bancar. Emiterea unui card costa 5 lei si se va retine doar de la prima incarcare.
- La baruri sau vendori nu vei putea plăti cu numerar sau card, doar cardul de plată este acceptat.
- Îți poți încărca cardul cu orice sumă, pentru ca vei putea retrage ce nu ai cheltuit. Poți face refund de la TOP-UP POINT marcate dupa cum urmeaza: pe toata perioada evenimentulu;
- Poți verifica soldul cardului la orice punct de încărcare sau la oricare vendor și nu îți face griji dacă rămâi fără credit – poți încărca din nou cu numerar sau cu un card la orice TOP-UP POINT!
- Ai grijă de cardul de plată. Organizatorul nu îți asuma responsabilitatea pentru lucrurile pe care le pierzi in perimetrul evenimentului, inclusiv cardul de plată.
- Cardul de plată se supune „Termenilor și condițiile generale pentru Tag-ul Payvent” care pot fi consultate în orice moment pe site-ul evenimentului.
Politica de achiziționare în cadrul Evenimentului
- In cadrul Evenimentului vor exista puncte de unde Participanții pot achizitiona Produsele și Serviciile puse la dispoziție de către Organizator sau Partenerii Contractuali.
- Modalitatea de plată pentru Produsele și Serviciile oferite în cadrul Evenimentului sunt Tag-urile Payvent, sub forma unor bratari sau carduri. Tag-ul Payvent este o tehnologie RFID bazată pe tehnologia de plată fără numerar (Cashless) furnizata de catre partenerul nostru, Payvent. Tag-ul nu conține informații confidenţiale referitoare la titular si nu poate fi considerat ca fiind un card de debit/credit sau echivalent de plată în numerar.
- Prin preluarea Tag-ului Payvent, Participanții sunt de acord cu dispozițiile de utilizare din setul de „Termeni si Conditii pentru Tag-ul Payvent”, disponibil pentru consultare { link catre TC Tag}, parte integrata din prezentul Regulament, și le acceptă aşa cum sunt acestea enunţate.
- Tag-ul Payvent este singura modalitate de plată în cadrul Evenimentului și are un singur sold de cont individual si poate fi utilizat numai pentru plățile fără numerar la Eveniment, Participanții au obligația să folosească la Eveniment doar metodele și instrumentele de plată stabilite de Organizator și Partenerii Contractuali. Plata cu numerar în perimetrul Evenimentului este strict interzisă, în afara zonelor stabilite în prealabil de Organizator.
- (Re)Incărcarea Tag-ului Payvent, in moneda LEU, se poate efectua prin aplicatia Payvent la fata locului, la punctele special amenajate si semnalizate, denumite Credit Points, utilizand numerar sau card bancar. Incarcarea Tag-ului da dreptul posesorilor de a achizitiona Produse şi Servicii disponibile în cadrul Evenimentului.
- In urma (re)incarcarii, conversia este: 1LEU – 1 Punct Credit. Participanții au posibilitatea să-și încarce Tag-ul Payvent de câte ori doresc. Prima (re)încărcare trebuie să aibă o sumă minimă de 1 LEI, urmand ca de la urmatoarea (re) încărcare să fie de 1 LEU. Valoarea maximă a unei singure (re)încărcări este de 1000 RON. Plângeri în acest sens pot fi făcute numai la Credit Point imediat după (re)încărcare. După părăsirea Credit Point, nu se acceptă plângeri.
- Participantul are dreptul să-și verifice suma disponibilă pe Tag-ul Payvent la orice punct de vanzare al Partenerului Contractual sau al Organizatorului sau la orice Credit Point din cadrul Evenimentului.
- Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision! La (re)încărcarea cu card bancar, soldul este încărcat în LEI și convertit în valută implicită a cardului de debit/credit la cursul valutar al băncii emitente, pentru cardurile de debit/credit, altele decât în LEI
- In cadrul Evenimentului, Tag-ul Payvent este considerat un instrument de plata de tip:
- [ ] SPV (single purpose voucher = cupon cu utilizare unica), asa cum sunt ele definite de Comisia Europeana, datorita faptului ca in schimbul Punctelor de Credit de pe instrumentul de plata, Participantii pot achizitiona doar in cadrul Evenimentului Servici sau Produse pentru care nu se poate determina cota de TVA. Emiterea unui bon fiscala si/sau a unei facturi pentru Produsele sau Serviicii achizitionate in cadrul Evenimentului cade in sarcina Organizatorului.
- [ X ] MPV (multi-purpose voucher = cupon cu utilizare multiplă), așa cum sunt definite de către Comisia Europeana, datorită faptului că în schimbul Punctelor Credit de pe instrumentul de plată, participantul poate achiziționa doar in cadrul Evenimentului Servicii sau Produse care au cotă TVA diferită. În acest caz, încasarea de TVA se face la utilizarea punctelor de credit. Emiterea unui bon fiscal și/sau a unei facturi pentru Produsul/Serviciul achiziționat cade în sarcina Partenerilor Contractuali.
- În cazul în care un Participant dorește factura fiscală pentru Produsele sau Serviciile achiziționate în cadrul Evenimentului, acesta are obligația păstrării tuturor bonurilor fiscale de la fiecare Partener Contractual în parte în vederea solicitării ulterioare a facturii fiscale de la respectivii Parteneri Contractuali.
Politica de Refund pentru soldul ramas neutilizat
- Soldurile rămase neutilizate pot fi preschimbate în bani, prin procesul denumit Refund, doar în conformitate cu prevederile din „Termenii si Conditiile pentru Payvent Tag” si cu prezentul Regulament. Va rugam sa acordati timpul necesar si sa cititi acest document.
- In cadrul Evenimentului, Organizatorul:
- [X] permite retragerea soldului neutilizat
- Procedura de Refund în locația Evenimentului constă în returnarea sumelor rămase pe Tag-ul Payvent, in limita a 1000 LEI, exclusiv in numerar la oricare dintre Credit Points din perimetrul Evenimentului, pe toata perioada evenimentului, de la punctele de Topup. Pentru realizarea Refund-ului, Participantul trebuie să prezinte tag-ul și să se asigure că aceasta nu prezintă urme de compromitere (exceptând cazurile agreate de Organizator).
- Soldul neutilizat de pe Tag-ul Payvent și nereturnat (nefiind solicitata returnarea in perioada stabilita de returnare) rămân în proprietatea Organizatorului și nu pot fi utilizate în cadrul unei alte ediții ale Evenimentului.
- Retragerile se pot face zilnic intre orele 01.00 – 03.00.
Vă rugăm să respectați aceste reguli pentru a asigura o experiență plăcută și eficientă pentru toți participanții.
- Capitolul V: Obiectele Pierdute și Găsite1. Depunerea Obiectelor Pierdute:•Obiectele pierdute trebuie aduse în zona de InfoPoint a festivalului.2. Recuperarea Obiectelor:•Proprietarii pot recupera obiectele pierdute urmând o procedură specifică AOA, care constă în identificarea persoanei și a obiectului pierdut.3. Păstrarea Obiectelor Nerecuperate:•După festival, AOA va păstra obiectele nerecuperate pentru o perioadă de cel mult 10 zile de la momentul predării către zona InfoPoint și va încerca returnarea lor către proprietari.4. Depozitarea și Livrarea Obiectelor:•Organizatorul nu are obligația de a asigura depozitarea bunurilor pentru o perioadă mai lungă de 30 zile și nici să asigure livrarea bunurilor către proprietari.
5. Produse Perisabile:
•În cazul produselor perisabile sau care se deteriorează rapid, termenul de 30 zile poate fi redus de către AOA fără o notificare prealabilă.
- Capitolul VI: Vânzarea și Validitatea Biletelor1. Valabilitatea Biletelor:•Organizatorul garantează exclusiv valabilitatea biletelor vândute de către AOA sau partenerii autorizați AOA. O listă completă cu aceștia poate fi găsită pe openairfestival.ro.2. Vânzarea Biletelor:•Este strict interzisă vânzarea biletelor sau a invitațiilor prin orice alte mijloace, fie în format fizic sau online. Nerespectarea acestor prevederi va atrage anularea biletelor comercializate și interzicerea accesului în festival a persoanelor responsabile. Orice abatere va fi sancționată conform legii.3. Postarea Serii Unice a Biletelor:•Este strict interzisă postarea seriilor unice ale biletelor pe rețele de socializare sau alte website-uri de acest fel (ex. Facebook). Nerespectarea acestor prevederi va atrage anularea biletelor și interzicerea accesului în festival a persoanelor responsabile. Orice abatere va fi sancționată conform legii.•Organizatorul își rezervă dreptul de a anula din oficiu orice bilet care este depistat că este vândut pe diferite site-uri neautorizate.4. Anunțuri de Vânzare/Schimb/Donare:
•Este strict interzisă postarea anunțurilor de vânzare/schimb/donare a biletelor pe rețele de socializare, site-uri sau orice alte spații publice. Nerespectarea acestor prevederi va atrage anularea biletelor și interzicerea accesului în festival a persoanelor responsabile. Orice abatere va fi sancționată conform legii.
5. Bilete/Invitații/Brățări Contrafăcute:
•În cazul în care vor fi descoperite bilete/invitații/brățări contrafăcute sau falsificate, AOA va sesiza organele de urmărire penală competente.
6. Obligația de Informare:
•Participanții sunt obligați să verifice autenticitatea biletelor lor achiziționate de la surse autorizate pentru a evita orice inconveniențe la intrarea în festival.
Notă:
•Asigurați-vă că achiziționați biletele doar de la sursele autorizate menționate pe website-ul oficial pentru a garanta accesul valid în cadrul festivalului.
Politica de Refund pentru soldul ramas neutilizat
- Soldurile rămase neutilizate pot fi preschimbate în bani, prin procesul denumit Refund, doar în conformitate cu prevederile din „Termenii si Conditiile pentru Payvent Tag” si cu prezentul Regulament. Va rugam sa acordati timpul necesar si sa cititi acest document.
- In cadrul Evenimentului, Organizatorul:
- [X] permite retragerea soldului neutilizat
- Procedura de Refund în locația Evenimentului constă în returnarea sumelor rămase pe Tag-ul Payvent, in limita a 1000 LEI, exclusiv in numerar la oricare dintre Credit Points din perimetrul Evenimentului, pe toata perioada evenimentului, de la punctele de Topup. Pentru realizarea Refund-ului, Participantul trebuie să prezinte tag-ul și să se asigure că aceasta nu prezintă urme de compromitere (exceptând cazurile agreate de Organizator).
- Soldul neutilizat de pe Tag-ul Payvent și nereturnat (nefiind solicitata returnarea in perioada stabilita de returnare) rămân în proprietatea Organizatorului și nu pot fi utilizate în cadrul unei alte ediții ale Evenimentului.
- Retragerile se pot face zilnic intre orele 01.00 – 03.00.
Vă rugăm să respectați aceste reguli pentru a asigura o experiență plăcută și eficientă pentru toți participanții.
- Capitolul VIII: Acces și Reguli pentru Minori1.Acces General:•Fiecare persoană care intră la festival trebuie să dețină un bilet AOA valabil.2.Reguli pentru Minori:•Minorilor le este interzis consumul de băuturi alcoolice, țigări și droguri.•Minorii sub 10 ani au acces gratuit în cadrul festivalului, dacă sunt însoțiți de un părinte sau tutore.•Accesul este interzis persoanelor sub 18 ani după ora 00:00 fără acordul părinților.3.Identificare și Supraveghere:•Minorii vor fi obligați să poarte o brățară albă pe lângă brățara de festival, pentru a fi depistați de către barmani și pentru a preveni vânzarea de alcool.
•Ruperea brățării minorilor va duce la excluderea imediată din festival.
4.Măsuri de Securitate:
•Anul acesta, amenzile pentru vânzarea de produse alcoolice și tutun minorilor au crescut semnificativ. Prin urmare, este esențial să respectăm aceste reguli pentru a evita sancțiunile.
5.Declarație Părinte/Tutore:
•Minorii trebuie să aibă o declarație scrisă de la părinte sau tutore, care să confirme acordul acestora pentru prezența în festival. Declarația trebuie să includă datele de contact ale părintelui sau tutorelui.
•Declarația va permite forțelor de ordine, pazei sau serviciului privat de ambulanță să contacteze părintele sau tutorele în timp util, dacă este necesar.
Vă rugăm să respectați aceste măsuri pentru a asigura un mediu sigur și plăcut pentru toți participanții la AOA Festival.
- descarcă formularul privind ACORD U18-AOA
Capitolul IX: Acces pentru Persoanele cu Handicap
1.Acces Gratuit pentru Persoanele cu Handicap Grav sau Accentuat:
•Persoanele cu handicap grav sau accentuat beneficiază de acces gratuit la festival.
•La acces (intrarea în festival), trebuie să prezinte dovada documentului emis de Comisia de Evaluare a Persoanelor cu Handicap, valabil la data evenimentului.
•Gratuitatea este valabilă și pentru însoțitorul persoanei cu handicap grav sau accentuat.
2.Acces Gratuit pentru Persoanele cu Handicap Mediu:
•Persoanele cu handicap mediu beneficiază de acces gratuit doar în nume personal.
•La intrarea în festival, în zona de acces, trebuie să prezinte dovada documentului emis de Comisia de Evaluare a Persoanelor cu Handicap, valabil la data evenimentului.
Vă rugăm să respectați aceste condiții pentru a asigura o experiență accesibilă și plăcută pentru toate persoanele participante.
Capitolul X: Campanie de Donare Sânge
1.Acces Gratuit pentru Donatori:
•Persoanele care donează sânge la Centrul de Transfuzie Sanguină Arad în perioada 4-6 septembrie 2024 beneficiază de acces gratuit la festival pentru 2 zile (abonament regular).
2.Procedura de Acces:
•Intrarea în festival se va face pe baza documentului primit de la Centrul de Transfuzie Sanguină Arad, care atestă donarea de sânge, și a buletinului de identitate.
•La intrarea în festival, după verificarea documentului, se va aplica brățara de acces valabilă pentru 2 zile.
3.Reguli de Utilizare a Documentului de Donare:
•Documentul de donare de sânge nu poate fi transmis altor persoane, cu excepția membrilor familiei.
•Un părinte poate dona sânge pentru a obține un permis de intrare gratuit pentru copil.
Vă rugăm să respectați aceste reguli pentru a asigura o experiență corectă și plăcută pentru toți participanții.
Capitolul XI: AOA Festival susține performanța
A. Campania Elev Eminent
- Eligibilitate:
- Media Generală: Trebuie să ai o medie generală de 9,5 sau mai mare la examenele de testare națională sau bacalaureat.
- Dovada:
- Document: Obține o adeverință de la instituția de învățământ care să ateste media generală.
- Înscriere/Confirmare:
- Prezentare Documente: Prezentarea adeverinței, fie în format electronic, fie fizic, la zona de GUEST LIST a festivalului, împreună cu un act de identitate.
- Introducere pe GUEST LIST: Persoanele care prezintă adeverința și respectă criteriile de eligibilitate vor fi introduse pe lista GUEST LIST.
- Intrarea în Festival:
- Opțiuni de Invitație: Participanții eligibili pot alege între o invitație VIP sau REGULAR.
- Consumație Minimă: Toate invitațiile sunt condiționate de o consumație minimă obligatorie pentru 2 zile. Mai multe detalii pot fi găsite în regulamentul festivalului:
- Ridicarea Cardului și a Brățării:
- Brățară și Card: După validarea pe GUEST LIST, participanții vor primi brățara de acces și vor achiziționa cardul având încărcată consumația minimă.
B. Campania Student Eminent la AOA Festival 2024:
Pentru a beneficia de această oportunitate, urmează pașii de mai jos:
1. Verificare Eligibilitate:
•Media Generală: Asigură-te că ai o medie generală pe an de 9,5 sau mai mare.
•Statut de Integralist: Trebuie să fii integralist, adică să nu ai restanțe pentru anul academic în curs.
2. Obținerea Dovadei:
•Document Oficial: Solicită o adeverință sau un document oficial de la instituția ta de învățământ care să ateste media generală și statutul de integralist.
•Valabilitate: Documentul trebuie să fie emis de instituția de învățământ și să fie valabil la data evenimentului.
3. Înscriere/Confirmare:
•Prezentare Documente: În ziua festivalului, prezintă adeverința, fie în format electronic, fie fizic, la zona de GUEST LIST, împreună cu un act de identitate.
•Introducere pe GUEST LIST: După validarea documentelor, vei fi introdus pe lista de GUEST LIST.
4. Intrarea în Festival:
•Opțiuni de Invitație: Participanții eligibili pot alege între o invitație VIP sau REGULAR.
•Consumație Minimă: Toate invitațiile sunt condiționate de o consumație minimă obligatorie pentru 2 zile. Detalii suplimentare sunt disponibile în regulamentul festivalului: Regulament AOA Festival.
5. Ridicarea Brățării și a Cardului:
•Brățară și Card: După validarea pe GUEST LIST, vei primi brățara de acces și vei achiziționa cardul cardul de consumație minimă .
Note Importante:
•Brățările sunt nominale și netransferabile.
•Orice tentativă de fraudă va duce la anularea accesului gratuit și la excluderea din campanie.
Ne bucurăm să te avem alături și îți mulțumim pentru performanțele tale academice! Vino să te distrezi și să trăiești magia AOA Festival 2024 alături de alți iubitori de muzică!
Capitolul XII: Informații și Asistență
Pentru orice nelămurire legată de festival, participanții pot solicita informații de la Info Point.
1.Info Point:
•Locația principală unde participanții pot obține informații și asistență.
•Voluntarii AOA Festival vor fi prezenți pentru a ajuta și a răspunde la orice întrebări sau nelămuriri.
2.Servicii Oferite:
•Ghidare și informații generale despre festival.
•Asistență în caz de pierdere a obiectelor personale.
•Informare despre programul festivalului și locațiile diferitelor evenimente și activități.
•Sprijin pentru situații de urgență sau necesități speciale.
Vă încurajăm să vizitați Info Point pentru a vă asigura că aveți o experiență plăcută și fără probleme la AOA Festival.
Capitolul XIII: Comportamentul pe Durata Festivalului
1.Siguranța și Respectul:
•Participanții trebuie să se abțină de la orice acțiuni care pot amenința sau pune în pericol viața, sănătatea, securitatea și drepturile altora.
2.Protejarea Mediului și a Proprietății:
•Este interzisă deteriorarea sau distrugerea mediului, instalațiilor AOA, clădirilor și zonelor verzi.
3.Activități Comerciale și Publicitare:
•Este interzisă desfășurarea oricărei activități comerciale sau publicitare fără aprobarea prealabilă a organizatorilor.
4.Fotografiere și Filmare:
•Participanții au dreptul de a fotografia și filma în zona Festivalului, dar numai în zonele în care le este permis accesul și numai cu echipamente neprofesionale.
•Materialele filmate sau fotografiate nu pot fi utilizate în scopuri comerciale și nu pot fi comunicate public decât dacă se respectă drepturile personale ale vizitatorilor filmați sau fotografiați.
5.Accesul în Zone Restricționate:
•Este strict interzis ca participanții să se deplaseze în zone interzise și în apropierea gardurilor și a zonelor securizate.
Respectarea acestor reguli este esențială pentru a asigura o experiență plăcută și sigură pentru toți participanții. Vă rugăm să respectați instrucțiunile personalului de securitate și să contribuiți la menținerea unui mediu sigur și civilizat.
Capitolul XIV: Măsuri de Securitate
Pentru o bună desfășurare a festivalului, participanții au următoarele obligații:
1.Informarea Echipei de Securitate:
•Participanții sunt obligați să informeze echipa de securitate cu privire la orice situație despre care au motive să creadă că este periculoasă pentru ceilalți.
2.Notificarea Incidentelor:
•Participanții trebuie să notifice echipa de securitate cu privire la orice incidente pe care le-au suportat sau de care au fost martori.
3.Măsuri în Caz de Incidente Violente:
•În cazul unui incident violent, echipa de securitate are autoritatea de a decide evacuarea din zona festivalului a participanților implicați în incident.
Respectarea acestor măsuri de securitate este esențială pentru a asigura un mediu sigur și plăcut pentru toți participanții la AOA Festival. Vă rugăm să cooperați cu echipa de securitate și să contribuiți la menținerea ordinii și siguranței în cadrul evenimentului.
Capitolul XV: Limitarea Răspunderii
1.Retragerea Artiștilor:
•În cazul retragerii unuia dintre artiștii confirmați la Festival, AOA Festival nu își asumă responsabilitatea rambursării sumei aferente plății biletului.
2.Vreme Nefavorabilă:
•AOA Festival nu are obligația să anuleze Festivalul în caz de vreme nefavorabilă.
3.Forță Majoră:
•În cazul în care autoritățile solicită suspendarea sau închiderea festivalului din motive de forță majoră, festivalul sau o parte a acestuia vor fi anulate.
4.Încălcarea Regulamentului:
•În cazul în care un participant încalcă regulamentul festivalului, AOA Festival poate invalida biletul participantului, iar acesta va fi obligat să părăsească festivalul.
•AOA Festival are dreptul să impună respectivului vizitator sau participant neautorizat o interdicție de participare parțială (aplicabilă în legătură cu unul sau mai multe festivaluri) sau totală (aplicabilă în legătură cu toate festivalurile organizate de AOA Festival).
5.Materiale Foto și Video:
•În cadrul AOA Festival se vor realiza materiale foto și video, cu scopul de a promova evenimentul. Prin achiziționarea biletului sau primirea unei invitații, participanții își dau acordul ca posibilele imagini surprinse de fotografi să poată fi folosite de organizatori în scopuri de comunicare, dar nu comerciale.
•În cazul în care un participant nu dorește să apară în materialele foto și video, va contacta organizatorii pentru a menționa acest fapt.
6.Obiecte Pierdute sau Furate:
•AOA Festival nu este responsabil pentru obiectele pierdute sau furate. În astfel de cazuri, participanții pot contacta punctul de informare al Festivalului sau le pot duce la punctul de Lost & Found.
7.Responsabilitate Personală:
•Participanții își asumă întreaga responsabilitate asupra capacității de participare din punct de vedere fizic/psihic la diverse activități din cadrul festivalului (care includ și un risc crescut de efort).
Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare.
Capitolul XVI: Servicii de Prim Ajutor și Asistență Medicală
1.Servicii de Prim Ajutor:
•În zona festivalului se vor asigura în regim de continuitate servicii de prim ajutor pentru a răspunde prompt oricăror nevoi medicale ale participanților.
2.Asistență Medicală:
•Echipe de asistență medicală vor fi disponibile pe întreaga durată a festivalului, pregătite să intervină în caz de urgență și să ofere suport necesar.
3.Locații de Asistență:
•Punctele de prim ajutor și asistență medicală vor fi marcate clar și amplasate în zone accesibile din cadrul festivalului. Participanții sunt încurajați să se familiarizeze cu aceste locații la sosirea în zona festivalului.
4.Procedură în Caz de Urgență:
•În cazul unei urgențe medicale, vă rugăm să contactați imediat personalul de securitate sau să vă adresați celui mai apropiat punct de prim ajutor.
5.Obligațiile Participanților:
•Participanții sunt rugați să respecte indicațiile echipei medicale și să coopereze pentru a asigura un mediu sigur și sănătos pentru toți cei prezenți.
Asigurarea sănătății și siguranței participanților este prioritatea noastră. Vă mulțumim pentru colaborare.
Capitolul XVII: Utilizarea Datelor și Informațiilor
1.Utilizarea Datelor:
•Organizatorul poate folosi datele și informațiile primite de la parteneri pentru campaniile de promovare ale AOA Festival.
2.Dezabonare:
•Cei care doresc să se dezaboneze de la campaniile de promovare pot face acest lucru trimițând un email la adresa contact@openairfestival.ro.
3.Confidențialitate:
•Organizatorul se angajează să respecte confidențialitatea datelor personale și să le folosească doar în scopurile menționate, conform legislației în vigoare.
4.Protecția Datelor:
•Toate datele personale colectate vor fi tratate cu maximă responsabilitate și protejate împotriva accesului neautorizat.
Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare.
Regulament de Acces și Utilizare a Invitațiilor la AOA Festival 2024
Secțiunea 1: Accesul pe Baza de Invitație
1.1 Eligibilitate: Accesul GRATUIT la AOA Festival este permis doar persoanelor aflate pe lista oficială de invitați. Această listă este întocmită și administrată exclusiv de organizatori.
1.2 Informații necesare: Lista de invitați va include numele complet, numărul de telefon și tipul invitației (Regular, VIP)
1.3 Tipuri de invitații:
•Invitații Parteneri: •Invitații Excelență în Educație: •Invitații Donatori de Sânge:
Secțiunea 2: Procedura de Acces
2.1 Verificarea Invitațiilor: Accesul în zona festivalului se face prin prezentarea unui document de identitate valid, care trebuie să corespundă cu numele de pe lista de invitați.
2.2 Aplicarea Brățărilor de Acces: La verificarea cu succes, vizitatorilor li se va aplica o brățară corespunzătoare tipului de invitație deținut.
Secțiunea 3: Reguli de Utilizare
3.1 Nominativitate: Invitațiile sunt strict personale și netransferabile.
3.2 Brățările de Acces: Toți participanții trebuie să poarte brățara de acces pe întreaga durată a festivalului pentru identificare și acces în diferite zone.
Secțiunea 4: Obligații Financiare
4.1 Consumație Minimă: Participanții cu invitație sunt obligați să efectueze o consumație minimă pe durata festivalului:
•Regular: 100 lei
•VIP: 150 lei
4.2 Carduri de Consum: Suma minimă de consumație va fi încărcată pe un card de eveniment primit la accesul în festival.
4.3 Utilizarea și Rambursarea: Suma preîncărcată nu este rambursabilă. Suma suplimentară încărcată poate fi utilizată sau rambursată la sfârșitul festivalului.
Secțiunea 5: Dispoziții Finale
5.1 Anularea Invitațiilor: Invitațiile nepreluate până la închiderea accesului în prima zi de festival vor fi anulate automat.
5.2 Modificări ale Regulamentului: Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica regulile de acces și consumație, cu notificarea adecvată a participanților.
5.3 Acceptarea Regulamentului: Participarea la festival pe baza de invitație implică acceptarea integrală a acestui regulament.
Capitolul XVIII: Dispoziții Finale
1.Modificări ale Regulamentului:
•Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament până în prima zi a festivalului. Orice modificare va fi comunicată participanților prin intermediul site-ului oficial openairfestival.ro și la punctele de informare din cadrul festivalului.
2.Acceptarea Regulamentului:
•Prin achiziționarea unui bilet sau primirea unei invitații, participanții acceptă și se obligă să respecte toate prevederile prezentului regulament.
3.Responsabilitatea Participanților:
•Fiecare participant este responsabil pentru propriile acțiuni și comportament în cadrul festivalului. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru incidentele cauzate de comportamentul necorespunzător al participanților.
4.Procedura de Reclamații:
•Orice reclamație legată de desfășurarea festivalului poate fi depusă în scris la punctul de informare sau prin email la contact@openairfestival.ro în termen de 10 zile de la încheierea festivalului. Organizatorul se angajează să analizeze și să răspundă reclamațiilor în cel mai scurt timp posibil.
5.Forță Majoră:
•Organizatorul nu este responsabil pentru neîndeplinirea obligațiilor din cauza unor evenimente de forță majoră, cum ar fi dezastre naturale, acte de terorism, războaie, pandemii sau alte situații imprevizibile care nu pot fi controlate.
6.Respectarea Legislației:
•Prezentul regulament este întocmit în conformitate cu legislația aplicabilă în România. Orice litigiu apărut în legătură cu prezentul regulament va fi soluționat de instanțele competente din România.
7.Contact și Asistență:
•Pentru orice nelămurire sau solicitare de informații suplimentare, participanții pot contacta echipa AOA Festival la contact@openairfestival.ro sau la punctele de informare din cadrul festivalului.
8.Protecția Mediului:
•Participanții sunt încurajați să respecte mediul înconjurător, să utilizeze coșurile de gunoi și să contribuie la menținerea curățeniei în zona festivalului.
9.Siguranță și Bunăstare:
•Organizatorul se angajează să ia toate măsurile necesare pentru a asigura siguranța și bunăstarea participanților, inclusiv colaborarea cu autoritățile locale și serviciile de urgență.
Aceste dispoziții finale sunt esențiale pentru buna desfășurare a festivalului și pentru asigurarea unei experiențe plăcute și sigure pentru toți participanții.